FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Pytko Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
pojarson
Administrator


Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: AB'Dendriel

PostWysłany: Pią 12:10, 06 Kwi 2007 Powrót do góry

Jak ktoś wie jak moge wrzucic ots'a na neta to pisac.
Jak sie sprawdzi i bendzie chodzic to dam nagrode.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kiepowa
Administrator


Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Thais

PostWysłany: Pią 12:28, 06 Kwi 2007 Powrót do góry

Najpier ściongamy ots na 7.6 obojentnie jaki:)
potem otwieramy w notatniku plik cofing.lua
    ---------------------------- OTServ configuration ------------------------------

    -- datadir
    datadir = "data/" <---- to zostawiamy

    -- sets what map to load
    map = "data/world/test.otbm" <---- to zostawiamy (jeśli chcecie mieć własną mape to trzeba zamias "test.otbm" wpisac nazwę waszej mapy z rozszerzeniem "*.otbm"

    -- OTBM for binary, SQL for SQL map, XML for OTX maps
    mapkind = "OTBM" <---- to zostawiamy

    -- SQL for acc/player info from SQL, XML for acc/player info from XML
    sourcedata = "XML"<---- to zostawiamy

    -- the message the player gets when he logs in
    loginmsg = "Welcome to YurOTS"<---- tu wpisz co ma sie pokazac jak ktos bedzie chcial sie zalogowac na twoim ots.

    -- the port otserv listens on
    port = "7171"<---- to zostawiamy

    -- name of our server
    servername = "YurOTS" <---- nazwa servera

    -- name of the owner of our server
    ownername = "Yurez" <---- pseudo/imię właściela

    -- email of the owner of our server
    owneremail = "" <---- to zostawiamy, ale mozesz wpisac mail'a swojego

    -- the url for more server info
    url = "" <---- strona servera ( można podać adres acc makera)

    -- the location of the server
    location = "Poland" <---- kraj

    -- the ip the server should redirect too
    ip = "10.0.0.1" <---- tutaj wpisujesz swoje IP (np. to z hamachi "5.6.226.216" lub "zioomlandia.no-ip.org" albo swoje zewnetrzne IP "83.26.192.216")

    -- The messagebox you sometimes get before you choose characters
    motd = "Welcome to YurOTS" <---- to co wyswietli przed wybraniem postaci
    motdnum="0"

    -- use md5 passwords for accounts, yes/no
    md5passwords = "no" <---- to zostawiamy

    -- world type. options: pvp, no-pvp, pvp-enforced
    worldtype = "pvp" <---- tutaj wpisujesz jaki świat bedzie na twoim OTS

    -- max number of players allowed
    maxplayers = "28" <---- ile max graczy na servie

    -- exhausted time in ms (1000 = 1sec)
    exhausted = 2000 <---- ustawienia exhausted (żeby wyłaczyc exhausted wpisz "0")

    -- exhaustion time for healing spells (1000 = 1sec)
    exhaustedheal = 1000 <---- ustawienia exhausted (żeby wyłaczyc exhausted wpisz "0")

    -- how many ms to add if the player is already exhausted and tries to cast a spell (1000 = 1sec)
    exhaustedadd = 300 <---- ustawienia exhausted (żeby wyłaczyc exhausted wpisz "0")

    -- how long does the player has to stay out of fight to get pz unlocked in ms (1000 = 1sec)
    pzlocked = 10*1000 <---- zostawic

    -- allow multiple logins of the same char
    allowclones = 0 <---- zostawic

    -- vocation names
    vocations = {"a sorcerer", "a druid", "a paladin", "a knight"}
    promoted_vocations = {"a master sorcerer", "an elder druid", "a royal paladin", "an elite knight"} <-------zostawic, ew. jesli chce sie zmienic nazwy profesji


    --- SQL part
    sql_host = "localhost"
    sql_user = "root"
    sql_pass = ""
    sql_db = "otserv" <---- zostawic


    --- SQL MAP part
    sqlmap = "test_map"
    map_host = "localhost"
    map_user = "root"
    map_pass = ""
    map_db = "" <---- zostawic

    ------------------------- YurOTS basic configuration ---------------------------

    -- name of your world (seen on the character list when logging in)
    worldname = "YurOTS" <---nazwa twojego OTS

    -- how often do server saves it's state (0 = off, 5 = 5min, 60 = hour)
    autosave = 10 <---co ile bedzie się zapisywał serv

    -- do you want to enable cap system? (yes/no)
    capsystem = "no" <---włacza/wyłacza cap

    -- do you want players to learn spells before they can use them? (yes/no)
    learnspells = "yes" <---włącza/wyłącza opcje nauki czarów

    -- do you want premium players to wait in queue as others? (yes/no)
    queuepremmy = "yes" <-----zostawić

    -- how much % of {exp, mana, skill, eq, bp} do you lose when dying
    diepercent = {"7", "7", "7", "7", "100"} <----il expa ma spadać po śmierci

    -- how many summons player can have
    maxsummons = 2 <---ile możesz najwięcej zsumonować potworków

    -- do you want to give summons for all vocations? (yes/no)
    summonsallvoc = "no" <---czy summony mogą być dla wszystkich profesji

    -- chance of losing a spear when shot (0 - none lost, 100000 - all lost)
    spearlosechance = 50 <-----czy spears maja się łamać

    -- anti-afk - maximum idle time to kick player (1 = 1min)
    kicktime = 15 <---po jakim czasie bezczynnosci ma kicknac playera z OTS

    -- maximum number of items player can keep in his/her depot
    maxdepotitems = 1000 <---ile możesz najwięcej wrzucić itemów do depo

    -- maximum number of items on a house tile (including those in containers)
    maxhousetileitems = 10

    -- how much death entries are saved in players file (old are deleted)
    maxdeathentries = 10 <---zostawić

    -- mana consumend by {snakebite, moonlight, volcanic, quagmire, tempest} rod
    rodmana = {"2", "3", "5", "8", "13"} <---ile zjadają many różdżki

    -- mana consumed by wand of {vortex, dragonbreath, plague, cosmic energy, inferno}
    wandmana = {"2", "3", "5", "8", "13"} <---ile zjadają many różdżki

    -- damage of burst arrows blast
    -- default is from (1*lvl+5*mlvl)*0.24 to (1*lvl+5*mlvl)*0.55
    burstarrowdmg = {"1.0", "5.0", "0.24", "0.55"} <---za jakie Hit bijesz z burst arrows

    --------------------------- Multipliers and gains ------------------------------

    -- experience multiplier (how much faster you got exp from monsters)
    expmul = 10 <---z jakim przyspieszeniem masz zdobywać exp

    -- experience multiplier for pvp-enforced (how much faster you got exp from players)
    expmulpvp = 2 <---z jakim przyspieszeniem masz zdobywać exp z ludzi

    -- skill multipliers: 1 - rl tibia, 10 - ten times faster etc. {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
    weaponmul = {"1", "1", "1", "1", "40"}
    distmul = {"1", "1", "1", "40", "1"}
    shieldmul = {"1", "1", "1", "20", "20"}
    manamul = {"1", "3", "3", "2", "2"} <---z jakim przyspieszeniem masz zdobywać skille

    -- how much points of life,mana,cap do you get when advancing {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
    capgain = {"10", "10", "10", "20", "25"}
    managain = {"5", "30", "30", "15", "5"}
    hpgain = {"5", "5", "5", "10", "15"} <---z jakim przyspieszeniem ma rosnąć zycie, mana , hp i cap co level u profesji

    -- how much faster do you recovery life,mana after eating food (1 - rl tibia)
    healthtickmul = 5
    manatickmul = 5 <---z jakim przyspieszeniem ma rosnąć mana i zycie po zjedzeniu fooda

    -------------------------------- Skull system ----------------------------------

    -- how many unjustified kills to get a red skull
    redunjust = 3 <---ilu zabitych ludzi by mieć red skulla

    -- how many unjustified kills to get banned
    banunjust = 6 <---ilu zabitych ludzi by mieć bana

    -- how long do you have white skull after attacking player (1 = 1min)
    hittime = 1 <---jak długo masz mieć białą czaszke po jednym uderzeniu czlowieka

    -- how long do you have white skull after killing player (1 = 1min)
    whitetime = 15 <---jak długo masz mieć białą czaszke po zabiuciu 1 czlowieka

    -- how long do you have red skull (1 = 1min)
    redtime = 6*60 <---jak długo masz mieć red skulla (lepiej nie zmieniać)

    -- how long do you have to wait to lose 1 unjustified kill (1 = 1min)
    fragtime = 12*60

powinno to wygladać mniej wiecej tak jak jest to pokazane wyżej Very Happy
Info dotyczące IP:

Jeżeli nie wiemy jakie jest ip wchodzimy na strone : [link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli nie mamy stałego IP to wchodzimy na tą strne -->www.no-ip.com i ich program (DUC)

O tym jak stworzyć postać nie muwie bo jest ot proste a i tak postacie som jakies juz stworzone Very Happy
to by byo na tyle jak cos to pisać o dodatkowe info.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pojarson
Administrator


Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: AB'Dendriel

PostWysłany: Pią 17:01, 06 Kwi 2007 Powrót do góry

Zbyt skomplikowane RazzRazz
Jak ktos chce niech zrobi ots'a i da go na neta i da mi GM'a bende wdzienczny i dam nagrode RazzRazz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miga
Noob


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inont :D

PostWysłany: Pią 20:01, 20 Kwi 2007 Powrót do góry

co jest na groda ? bo jesli chodzi o postawienie otsa... to jest kwestia 15 minut gora 30 minut bo zalezy jakiego otsa sie trafi Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pojarson
Administrator


Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: AB'Dendriel

PostWysłany: Pią 20:42, 20 Kwi 2007 Powrót do góry

Nagroda to admin na forum


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miga
Noob


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inont :D

PostWysłany: Pią 23:37, 20 Kwi 2007 Powrót do góry

loo... supcio nagroda Very Happy... wy chcecie ots z mapa salviona ? jak tak to cos znajde postawie dam GMa i was powiadomie Very Happy hehe jak cos znajde Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miet
Przecientniak


Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KanZaS City

PostWysłany: Sob 0:29, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

dzalaj miga dzalaj Razz i promu forum bo ja ostro zacinam by promowac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pojarson
Administrator


Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: AB'Dendriel

PostWysłany: Sob 6:56, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

Admin za GM lub za ots co dziala na necie. <uczciwa wymiana>Smile
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miga
Noob


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inont :D

PostWysłany: Sob 7:14, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

hehe kk jak bede mogl usiascna kompie z 3h to zrobie wam tego otsa... kk ? WY CHCECIE MAPKE SALVION ?TYLKO MAPKA MNIE INTERESUJE BO RESZTE TO MI PODACIE POZNIEJ TO ZROBIE... Very Happy
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pojarson
Administrator


Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: AB'Dendriel

PostWysłany: Sob 7:43, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

Mi zalezy na byciu GM na ots online a reszta jest mniej wazna


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miga
Noob


Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inont :D

PostWysłany: Nie 7:58, 29 Kwi 2007 Powrót do góry

wiec mapka salvion moze byc ? na tibie 7.92 ? jak tak to niech miet napisze do mnie na GG to ja mu posle na maila Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin